Beboerservice

God service til bestyrelse og beboere er alfa og omega for os

God kommunikation, at være tilgængelig, og at have fokus på at hjælpe bestyrelse og beboere bedst muligt er noget vi har ekstra fokus på hos Reel Ejendomsservice. Derfor har vi indført begrebet “beboerservice”. Ved at tage en stor del af kommunikationen direkte med beboere, letter vi bestyrelsers arbejde betydeligt. Vores beboerservice er mere end blot opgaver på en liste – det er omhu og omsorg for hver enkelt detalje. Fra oprettelse og udskiftning af navneskilte til daglig drift af ejendommen, er vores mission at skabe et trygt og komfortabelt hjem for alle beboere. Et velfungerende miljø skaber trivsel, og bevarer og viderebygger ejendommens charme. 

Beboerservice og vicevært service. En del af ejendomsservice.
Vicevært ordner radiator. En del af ejendomsservice.


Hvad kan du forvente af Reel Ejendomsservice?

Hos Reel Ejendomsservice ved du altid, hvad du kan forvente; vi er her for at gøre det, vi er gode til, og vi indleder hver opgave med en åben dialog om opgavens omgang, og vi giver altid klar besked. Vi lægger stor vægt på at være meget tilgængelige og at være lydhøre over for bestyrelser og beboeres ønsker og behov. Og vi gør alt for at sørge for gode processer hvor mindst mulig tid spildes, og at vi er sikre på at nå ordentlig i mål. Vi har altid fokus på detaljer, og kender til deres vigtighed i det samlede billede.   
Stor tilgængelighed
Lydhørhed og imødekommenhed
God Åben dialog
Fokus på den gode proces
Grundig tilgang og øje for detaljerne


Vores beboerservice omfatter blandt andet


  • At stå mest mulig til rådighed for bestyrelse og beboere, såvel ved fysisk tilstedeværelse, per telefon, sms og email
  • Oprettelse og udskiftning af navneskilte til dørtelefon, postkasse og i opgang
  • Hurtig og effektiv håndtering af problemer med radiatorer i lejligheder
  • Snerydning og saltning
  • Reparation af defekte lamper i opgange
  • Smøring af hængsler i døre og vinduer i lejligheder
  • Ophængning af tørresnore
  • Opmærkning af loft og kælderrum
  • Vedligeholdelse af vaskerum, inkl. gulv, maskiner, skrald, belysning, reparationer mv.
  • Opsætning af udendørs askebægre
  • Udlevering af radiatornøgle til udluftning af radiatorer
  • Opsætning af duepigge ved gene i lejlighed fra fugle
  • Akut reparation af fyret hvis varmen udebliver
  • Skadedyrsbekæmpelse
  • Småreparationer, fx låse og håndtag
  • Ordne evt. problemer med vandtilførsel
  • Hjælp med korrekt sortering af affald
  • Afholdelse af specielle arrangementer, fx havedag og gårdfester
  • Oprettelse og oprydning af byttecentral for brugte ting. Fx legetøj, brugsgenstande, pynteting og møbler
  • Udvidet service til ældre beboere. Fx flytning af visse tunge genstande
  • Udvidet service til evt. erhvervslejemål
  • Anbefale håndværkere (fx en af vores samarbejdspartnere) til opgaver i lejlighed, vi ikke dækker.  
 

Vi har en række samarbejdspartnere inden for alle håndværksgrupper, herunder blandt andet brolæggere, murere, malere, blikkenslagere, tømrer, vinduespudsere, kloak- og ejendomsservice, hvis der skulle være en opgave, vi skal have ekstra hænder eller ekspertise til.

Mange af de øvrige opgaver vi laver hører under Viceværtservice (eller evt. Grøn Service).

Beboerservice er en vigtig del af ejendomsservice

Få en pris på det næste projekt

Vil du gerne have en pris på din næste opgave, kan du benytte vores formular. Udfyld de nødvendige informationer, og så sørger vi for at vende hurtigst muligt tilbage med en pris på det, du efterspørger. Har du yderligere spørgsmål til os og vores ydelser, kan du kontakte os.